Watch_Dogs
Ρίχνουμε στο μίξερ λίγο από GTA, μια δόση Assassin’s Creed και αρκετό άγχος πρεμιέρας και έχουμε ένα ενδιαφέρον νέο franchise, με όλες τις παιδικές ασθένειες του πρωτότοκου μέρους μιας σειράς που έπειτα από 2-3 τίτλους σίγουρα θα μπορεί να διεκδικήσει το θρόνο του τίτλου της χρονιάς (περί το 2016 το τοποθετούμε). Το ικανοποιητικό cover system οδηγεί σε ένα απολαυστικό πιστολίδι, το οποίο όμως δεν καλύπτει το ψυχολογικό κενό που αφήνει η έλλειψη δυνατότητας να ξυλοφορτώσετε τυχάρπαστους ενοχλητικούς περαστικούς (Trevor μας λείπεις). Τα takedowns αφορούν μόνο τους… official στόχους, οπότε το γκλομπ δεν βγαίνει όποτε αποζητούν τα νεύρα σας. Το παιχνίδι με τις κάμερες και τα hacking mini games ευτυχώς δεν χαλάνε την ομαλή ροή και η νουάρ αφηγηματικότητα του σκυθρωπού πρωταγωνιστή θα κάνει από φθινόπωρο πολλούς να ψάχνουν στα καταστήματα το πανωφόρι του Aiden. Η πολυδιαφημισμένη «ζωντανή» πόλη περιορίζεται σε απειράριθμες περιγραφές των δραστηριοτήτων κάθε κατοίκου, οπότε θα νιώσετε πως βλέπετε «Οικογενειακές Ιστορίες» (ή απλά πως είστε stalker).
Επειδή δεν προβλέπονται και πολλοί τίτλοι της προκοπής μέσα στο καλοκαίρι, το Watch_Dogs λειτουργεί ως αξιοπρεπές υποκατάστατο του GTA, εμφανίζοντας ωστόσο ατέλειες που μαρτυρούν γιατί το πήγαινε από αναβολή σε αναβολή…