Sekiro: Shadows Die Twice
Γραφικά
Ηχος
Gameplay
Αντοχή στο χρόνο
H FromSoftware, μένοντας πιστή στη φιλοσοφία των Dark Souls και Bloodborne, μας ταξιδεύει αυτήν τη φορά στην Ιαπωνία, βουτώντας μας βαθιά στην κουλτούρα των shinobi. Αν και ο τίτλος μας μεταφέρει στην Απω Ανατολή του 16ου αιώνα, το gameplay δείχνει να έχει πάρει μία πιο… δυτική στροφή, μιας και βασίζεται σε ένα πιο σαφές και ..
Summary 4.5 καλό

Sekiro: Shadows Die Twice

H FromSoftware, μένοντας πιστή στη φιλοσοφία των Dark Souls και Bloodborne, μας ταξιδεύει αυτήν τη φορά στην Ιαπωνία, βουτώντας μας βαθιά στην κουλτούρα των shinobi. Αν και ο τίτλος μας μεταφέρει στην Απω Ανατολή του 16ου αιώνα, το gameplay δείχνει να έχει πάρει μία πιο… δυτική στροφή, μιας και βασίζεται σε ένα πιο σαφές και ενδιαφέρον σενάριο. Φυσικά, μην περιμένετε έναν τίτλο που σκοτώνετε αναρίθμητους αντιπάλους με το πάτημα λίγων κουμπιών και απολαμβάνετε χαλαρός τις διαδοχικές cutscenes που αφηγούνται με κινηματογραφικό στιλ μία ιστορία. Στο «Sekiro: Shadows Die Twice» θα χάσετε ίσως περισσότερες φορές από όσες μπορούν να αντέξουν τα νεύρα σας, αλλά σίγουρα λιγότερες από όσες είναι ικανές να κάνουν τον gaming εγωισμό σας να υποχωρήσει. Ο λόγος είναι πως κάθε φορά που ο μοναχικός πρωταγωνιστής πέφτει νεκρός στο έδαφος, ήδη στο μυαλό σας θα βρίσκεται ο τρόπος που θα αντιμετωπίσετε διαφορετικά και πιο αποτελεσματικά τον συγκεκριμένο αντίπαλό σας. Κάθε ήττα σάς αναγκάζει να εμβαθύνετε στους χειρισμούς του παιχνιδιού, χτίζοντας παράλληλα μία ιδιόρρυθμη σχέση μίσους-αλληλοσεβασμού με τους ψηφιακούς σας εχθρούς, ειδικά με τους bosses… Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα παιχνίδια που το πραγματικό leveling δεν γίνεται στον χαρακτήρα, αλλά στον ίδιο τον gamer και την τεχνική του…

Πόσο δύσκολο είναι τελικά;

Ακόμη και αν βρήκατε τα Dark Souls απάνθρωπα απαιτητικά και κουραστικά, αξίζει να δοκιμάσετε τις αντοχές σας με το Sekiro. Η προσέγγιση κάθε αντιπάλου επιτρέπει μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας, το gameplay συγχωρεί περισσότερα λάθη και η ψυχική υγεία του παίκτη προστατεύεται ελαφρώς παραπάνω! Δεν υπάρχει πλέον το άγχος της «stamina» που μας ανάγκαζε να τσιγκουνευόμαστε κάθε χτύπημά μας σε προηγούμενους τίτλους της FromSoftware. Στη θέση της, συναντάμε την έννοια του «posture», της αμυντικής στάσης του σώματος του αντιπάλου, την οποία και καλείστε να αλώσετε. Μόλις συμβεί αυτό, ένα απλό χτύπημα αρκεί για να γονατίσει τον εχθρό σας. Η αλλαγή αυτή στη φιλοσοφία καθιστά πιο ελκυστικό το gameplay σε όσους δεν μπορούσαν να συμφιλιωθούν με τη λογική του στα Dark Souls, ενώ αντίθετα οι «βετεράνοι» του είδους θα πρέπει να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο παιχνιδιού τους. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα του ήρωα να πραγματοποιεί εντυπωσιακά άλματα και να περιηγείται με τη βοήθεια του γάντζου του σε μεγάλα ύψη πάνω από τα κεφάλια των ανυποψίαστων αντιπάλων, προσδίδει έναν ουσιαστικό ρόλο στην τρίτη διάσταση, καθώς σε κάθε σύγκρουση η τακτική σας μπορεί να εμπεριέχει επιθέσεις… εξ ουρανού. Αρκετοί στόχοι σας μπορούν να εξουδετερωθούν άμεσα με stealth μεθόδους, εφόσον είστε ικανοί να κινηθείτε κρυμμένοι στις σκιές. Υπάρχει δυνατότητα «pause», την οποία θα επικαλεστείτε αρκετές φορές προκειμένου να εξετάσετε με μεγαλύτερη ψυχραιμία ποιο από τα πολύτιμα potions ή ειδικά αντικείμενα που έχετε στη διάθεσή σας αξίζει να αξιοποιήσετε όταν η έκβαση της αναμέτρησης δεν εξελίσσεται θετικά. Η επιλογή της νεκρανάστασης, μόλις το έμβλημα «Death» σας χτυπήσει την πόρτα, θα διασφαλίσει την… ψυχική σας υγεία, αλλά αφού την επικαλεστείτε μία φορά, θα χρειαστεί να ξεπεράσετε αρκετούς αντιπάλους για να την ξανακερδίσετε. Διαφορετικά, επιστρέφετε στο πιο πρόσφατο checkpoint (και πιστέψτε μας, ποτέ δεν θα είναι τόσο πρόσφατο όσο θα θέλατε!), τιμωρούμενοι για την ήττα σας, μιας και για παράδειγμα εξανεμίζονται τα μισά από τα νομίσματα που είχατε κερδίσει στην ενδιάμεση πορεία σας, μαζί με τους αντίστοιχους πόντους που είχατε «γράψει» με στόχο να ξεκλειδώσετε το επόμενο skill point… Αγχωτικό; Καλωσήρθατε στο «Sekiro: Shadows Die Twice»!

Φέρτε τους στρατηγούς!

Οι αναμετρήσεις με τους bosses θα σας μείνουν πραγματικά αξέχαστες. Η στρατηγική που θα ακολουθήσετε απαιτεί οξυδέρκεια, αντίληψη, προσεκτικό διάβασμα των αδυναμιών του εχθρού, έξυπνη εκμετάλλευση των ιδιομορφιών κάθε πεδίου μάχης και ακόμη πιο ιδιοφυή αξιοποίηση των δικών σας δυνατοτήτων και των ευκαιριών που παρουσιάζει κάθε δευτερόλεπτο που κυλάει. Καλείστε να μελετήσετε προσεκτικά τη συμπεριφορά κάθε στρατηγού ή τερατόμορφου πλάσματος και να μετατρέψετε το επιθετικό του ρεπερτόριο σε στρατηγικό σας πλεονέκτημα. Καμία μεμονωμένη τεχνική, όσο και αν την έχετε δουλέψει, δεν αρκεί για να σας βγάλει ασπροπρόσωπους καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αντιθέτως, χρειάζεται να προσαρμοστείτε όπου βλέπετε πως η φιλοσοφία σας δεν έχει αποτέλεσμα. Η ικανοποίηση, ωστόσο, έπειτα από κάθε σας νίκη, δύσκολα συγκρίνεται με οτιδήποτε άλλο έχετε βιώσει στην πρόσφατη gaming «προϋπηρεσία» σας.

 Η ιστορία του Wolf

Οπως προαναφέραμε, μία από τις αρκετές ειδοποιούς διαφορές του Sekiro με τα Dark Souls είναι ο ουσιαστικός ρόλος του σεναρίου, καθώς το νέο πνευματικό «τέκνο» της FromSoftware δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση μία απλή αλληλουχία από boss fights. Στο τέλος τις περιόδου Sengoku, ο πολέμαρχος Isshin Ashina σφαγιάζει όποιον βρει στο πέρασμά του, προκειμένου να ανέλθει στην εξουσία. Η φρίκη του πολέμου ξεκληρίζει ολόκληρες οικογένειες και ένα από τα πολλά ορφανά υιοθετείται από έναν ικανότατο shinobi που ακούει στο όνομα «Owl». Του χαρίζει το όνομα «Wolf» και 20 χρόνια μετά, το μικρό αυτό παιδί εξελίσσεται στον σκληροτράχηλο πρωταγωνιστή μας. Αναλαμβάνει την προστασία του νεαρού Kuro, του πεφωτισμένου διαδόχου του θρόνου, ο οποίος φέρει τη βαριά κληρονομιά της αθανασίας του Δράκου στο αίμα του, γνωστή και ως «Dragon Heritage». Καθώς η Ashina clan παραπαίει, ο εγγονός του Isshin, ο εξίσου αδίστακτος Genichiro, απαγάγει τον Kuro σε μία απέλπιδα προσπάθεια να ανασυγκροτήσει τη φατρία του και να ανακτήσει το στρατιωτικό πλεονέκτημα. Ο Wolf στην απόπειρά του να υπερασπιστεί τον μικρό Kuro, χάνει το χέρι του και ξυπνά σε έναν απομονωμένο ναό, όπου ο μυστηριώδης Sculptor αντικαθιστά το χαμένο του μέλος με ένα Shinobi Prosthetic, ένα περίτεχνα κατασκευασμένο προσθετικό, ικανό να φιλοξενήσει μία σειρά από όπλα. Τη συνέχεια των περιπετειών του shinobi που μπορεί να αντικρίσει κατάματα τον θάνατο, θα την αφήσουμε να ξεδιπλωθεί στις οθόνες σας, υπογραμμίζοντας πως ακόμη και στο σενάριο, ο gamer έχει λόγο σε κομβικές στιγμές.

Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα παιχνίδια που το πραγματικό leveling δεν γίνεται στον χαρακτήρα, αλλά στον ίδιο τον gamer και την τεχνική του…
  • sekiro-shadows-die-screen-02-ps4-eu-21jun18.jpg
  • sekiro-shadows-die-screen-04-ps4-eu-21jun18.jpg
  • sekiro-shadows-die-screen-07-ps4-en-14mar18_1552556239275.jpg
  • sekiro-shadows-die-screen-09-ps4-en-14mar18_1552556240555.jpg
  • sekiro-shadows-die-twice-how-to-kill-corrupted-monk-boss-guide-ps4-playstation-4.original.jpg

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Rage 2

Rage 2

Eνας μετεωρίτης πέφτει στη Γη, εξοντώνοντας την πλειονότητα του πληθυσμού της και οδηγώντας τους επιζήσαντες σε έναν ανελέητο αγώνα επιβίωσης. Μέσα από το χάος των αντιμαχόμενων συμμοριών και των πρωτόγονων συνθηκών ζωής αναδύεται μία νέα μορφή εξουσίας, η αδίστακτη «Authority», που έχει ως...

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ