Nintendo Switch: The party starter

Nintendo Switch: The party starter

Η Nintendo αποδεικνύει πως δεν είναι απλά ακόμα μια εταιρεία που παράγει gaming hardware, ούτε μια συνάθροιση από καλούς game developers, αλλά είναι ο ορισμός του «παιχνιδοποιού». Και για να το κατορθώσει αυτό κάνει το εξής απλό πράγμα όποτε καταθέτει κάτι καινούριο: αντί να έχει το βλέμμα της στραμμένο αυτάρεσκα στο δημιούργημά της, να αγχώνεται για αναλύσεις, frame rates, textures, GPUs και CPUs, στρέφει την προσοχή της σε αυτόν που θα το χειρίζεται, στον ίδιο τον παίκτη. Σκοπός της δεν είναι να παρουσιάσει κάτι που τεχνικά θα είναι αξεπέραστο, αλλά να κάνει τους ανθρώπους που θα το απολαμβάνουν χαμογελαστούς και ευδιάθετους! Σε αυτή την φιλοσοφία κινείται και το Switch, δίχως το παραμικρό ίχνος τεχνολογικής υπεροψίας, αλλά με γερές δόσεις… διασκεδαστικής καινοτομίας. Ενδεχομένως, ακόμα και η λέξη καινοτομία να είναι περιττή όταν επιχειρούμε να χαρακτηρίσουμε τη νέα επιτυχημένη συνταγή της Nintendo, καθώς έχει κατορθώσει να συνδυάσει διάσπαρτες ιδέες και τάσεις που προϋπήρχαν στη βιομηχανία σε μια ολοκληρωμένη, αυτοτελή και αν μη τι άλλο εύστοχα διατυπωμένη πρόταση.

Η πολυσυζητημένη, λοιπόν, παιχνιδομηχανή της Nintendo μπορεί με μια κίνηση να μετατραπεί από κονσόλα συνδεδεμένη στην τηλεόρασή σας σε φορητό σύστημα ψυχαγωγίας, προκειμένου να συνεχίσετε το παιχνίδι σας σε άλλο δωμάτιο ή και εκτός σπιτιού, δίχως καν να το διακόψετε. Τα τρία εναλλακτικά modes παιχνιδιού συμπεριλαμβάνουν το TV Mode (γλιστράτε το Switch στο TV dock και έχετε αναλύσεις έως 1080p στην τηλεόραση), το Tabletop mode (στηρίζετε την 6.2 ιντσών οθόνη όρθια με τη βοήθεια του ενσωματωμένου stand και μοιράζεστε τα Joy-Con με ένα φίλο σας) και το Handheld mode (πατροπαράδοτο handheld gaming με τα χειριστήρια προσαρτημένα αριστερά και δεξιά της οθόνης του Switch).

Χειριστήρια… ελβετικός σουγιάς
Το Switch έχει χειριστήρια δεξιά και αριστερά της κονσόλας, τα οποία λειτουργούν ως ένα και ονομάζονται Joy-Con. Αν συνδέσετε τα δύο Joy-Con στην παρεχόμενη λαβή (Joy-Con grip), τότε προκύπτει ένα συμπαγές κλασικό χειριστήριο, ενώ αποσπώντας τα από τη λαβή έχετε δύο αυτόνομα χειριστήρια με πλήρη λειτουργικότητα.Μπορείτε να παίξετε κρατώντας ένα Joy-Con εσείς κι ένα ο φίλος σας οριζόντια ή κάθετα, αλλά και να παίξετε κρατώντας ταυτόχρονα και τα δύο Joy-Con, ένα σε κάθε χέρι. Βάλτε τα λουράκια που περιλαμβάνονται στη συσκευασία και περάστε τα στους καρπούς σας για να απολαύσετε το motion controls των Joy-Con. Παράλληλα, η λειτουργία HD rumble που ενσωματώνει κάθε Joy-Con σας παρέχει μια μοναδική εμπειρία ανάδρασης. Τέλος, η κάμερα εντοπισμού κίνησης (IR Motion Camera) που βρίσκεται στο δεξί Joy-Con μπορεί να ανιχνεύσει το σχήμα, την κίνηση και την απόσταση των αντικειμένων που βλέπει. Για παράδειγμα, μπορεί να αναγνωρίσει το σχήμα των χεριών του παίκτη, όταν κάνει τις κινήσεις «πέτρα», «ψαλίδι», «χαρτί», προσθέτοντας νέες διαστάσεις στο gameplay.

Όποτε θέλετε, όπου θέλετε, με όποιον θέλετε. Με μια παιχνιδομηχανή…transformer που γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στο console και το mobile gaming, η Nintendo δεν αφουγκράζεται απλά το μέλλον που έρχεται, αλλά ανοίγει και μια ορθάνοιχτη πύλη για να παράλληλη ανάπτυξη της στο χώρο του «συμβατικού» mobile gaming σε android και iOS, σε περίπτωση που κάποιοι δεν πειστούν με την εξαιρετική πρότασή της…
  • nintendo_switch_joy_con_right_sideways_1920.jpg
  • ph05.jpg
  • 1484354779092-NintendoSwitch_hardware_Console_05.jpeg.jpg
  • HACS_001_play08_BR_R_ad-0_LR.jpg
  • img-03.jpg
  • Handheld-mode.jpg
  • Nintendo-Switch.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Sandberg Commander Gaming Chair: Μια πολυθρόνα… κάτσε καλά!

Sandberg Commander Gaming Chair: Μια πολυθρόνα... κάτσε καλά!

  Δεν χρειάζεται να ασχολείται κάποιος επαγγελματικά με τα eSports για να ξοδεύει ώρες ατελείωτες ώρες από το PC του, απολαμβάνοντας το αγαπημένο του παιχνίδι. Για κάθε gamer (και όχι μόνο) που σέβεται τη μέση του, λοιπόν, η Sandberg προτείνει το δικό της… θρόνο. Σχεδιασμένη με...

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ